24 Ağustos 2013 Cumartesi

Moshi moshi kaşık-desu


Edit yaparken gidip de bloga yazı yazmak da çok hoşmuş şuan resmen yazıya "vurur-bam-kairi!" falan diye giricem. Kimse de okumaz bu yazıları her türlü saçmalayabilirim de. Adım da belli değil zaten saçmala dur şimdi. Başkası okuyomuş gibi düşünmek yerine kendi kendime konuşuyomuş gibi yapsam daha iyi olur hem yazım ve imla kurallarına da uymama gerek kalmaz. Tamamen merakla girdiğim şu blog işinden 0 izleyiciyle ayrılmak var işin ucunda. Çok büyük risk. Özgüvenime ölümcül bir darbe vurabilir. Ama içimde her zaman bir umut olucak direk takip etmiyodur da bloguma ara ara bakıyodur okuyodur diye. Öyle bi manyak varsa çekinmesin izlesin dert etmem yani. Şimdi bi düşündüm de çok fazla düşündüm unuttum.
Aklıma gelen içimden gelen şeyleri yazmaktan çok editlediğim mangaların indirme linkini vermek için kullanıcam gibi duruyo bu blogu. New Prince of Tennisle başlıycam ilk önce. Şuan ki gazla çok hızlı güncele gelirim gibi duruyo. 6 yıllık editör 1 senelik çevirmenim ve bu tecrubelerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki o gaza kendim bile güvenmiyorum. Ama çok sevdiğim bir seridir (animelerde favorim.prince of tennisin her türlü specialdır ovasıdır filmidir her şeyi). O yüzden hızlı gidiceğini umuyorum. Bakalım. Hayat güzel hayat hoş. Onu bitirirsem başka şeylere de geçerim güzel olur ha. Bakalım

5 yorum :

  1. manga editi dışında bişey yazmaz mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklıma gelen anime manga falan olursa tanıtım yapabilirim. içimden ne gelirse yazarım. bu arada kişiliğimi de bölebiliyorum ^^

      Sil