21 Eylül 2013 Cumartesi

Bir Music Bank World Tour in Istanbul İncelemesi Part 2 : I just have a lot of feelings.

Uzun bir sürenin ardından Music Bank World Tour in Istanbul Part 2 ile devam ediyoruz.(Part 1 için tık)

En son koşaraktan içeri girmiştik. O an tabi 5 çift göz deli gibi tüm sahadaki en iyi noktayı aramakta. Önce bir kenara gittik, sonra ortaya kaydık. Baktık biraz arkadayız sahneye göre sağ kenarda en önden izlemeye karar verdik. Saat henüz 7 olmuş, yani önümüzde heyecanla geçirilecek bir saat daha var. Platinyum bilet sahiplerine ait podyum önünün VIP talebi fazlalığı  sebebiyle  onlara ayrılması  hoş bir sürpriz değildi ; yine de  ön sıradaki kendi yerimin de oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.


Şunu çok net söyleyebilirim .Geri kalan her şey için MasterCard tamam; ama yerimde konserin başlamasını beklerken sahip olduğum hisler tam anlamıyla paha biçilemezdi ve “İyi ki gelmişim.”  demek için konserin sonunu beklememe gerek olmadı.



Kısa süreli soluklanışımız sırasında  tribünden bir grup yine çığırtkan moda geçti. Başta cam duvar tecrübesinden ötürü önemsemedik ama 2 dk sonra bu bağrışmaların ilk defa yanlış  alarm olmadığını anladık. Tribünler üstü koltuklarda oturup el sallayanlar kimdi ilk emin olamadım -Arkadaşlar Super Junior üyeleri olduğunu söylediler.-.Sonra Ailee’yi ve Miss A üyelerini de gördük.

Etrafın kararması ve sahnedeki dev ekranda müzik videolarının oynatılmaya başlaması yine konser öncesi heyecanı tavan yaptıran etkenlerden biriydi.Sıra Ailee’nin videosuna geldiğinde ise  tüyler ürpertici bir gerçekle karşı karşıya kaldım.Tam yanımda Ailee’ye  tüm şarkı boyunca eşlik edeceğinden koşulsuz emin olduğum bir kız yer almaktaydı çünkü sadece klip için bile “eşi benzeri olmayan sesini” sonuna kadar paralıyordu.Açıkcası videoda fazlasıyla bağırması ve konsere kadar sesinin kısılması için dua ettim.

Bekleyiş  bittiğinde,  tüm salon çıt çıksa çığlık atacak haldeydi. Etkinliğe hoş geldiniz mesajlarından sonra şarkıları eşliğinde gruplar ve Ailee sahneye çıkmaya başladı. Sahneye kim çıksa yanımdaki arkadaşı dürtüp “Görüyor musun?!!Görüyor musun?!!İnanamıyorum!!”  diyordum, gözlerime inanmak mı istemedim bilmiyorum.Sahneye çıkarken Hepsi de çok sempatikti, Dikkatimi en çok Beast’ten Hyun Seung’un çektiğini söylemeliyim. Dümdüz yürüyüp el sallamak yerine müzik eşliğinde dans ederek ve kıvırarak sahneye çıktı, başka ne yapacak diye onu izlemekten kendimi alamadım. Küçük bir detay olarak hepimizin hevesini az da olsa kursağında bırakan şey Super Junior’dan Siwon’un gelmemesiydi.

Performans yorumlarına gelirsek, sahneye ilk çıkan Mblaq oldu ve ilk yorum olarak, evet, danslarıyla hipnotize olduğum doğrudur.Tüm beklenilen şarkılarını söylediler ve şovları her açıdan çok keyifliydi.Türkçe hazırladıkları pankart ve onu tersten açmaları çok sempatikti. Ve  Lee Joon fan serviceleri (Bknz: Yere eğilince açılan yelek)…

Lee Joon used  “Skin Showing” ; it’s super effective.


İkinci performans Ailee’nindi ve tamamıyla gözlerimi kamaştırdı.Ses,dans,estetik, sempatiklik bir araya gelse anca bu kadar olurdu.Üsküdar’a Gider İken ‘i söylemesi çok hoş bir jestti. U&I mükemmeldi, sonra I Will Show You geldi, son olarak da Beyonce’un Crazy In Love’ı…Beklenilenin aksine Heaven’ı söylemedi ama yine de kanpeki desu!





Bir sonraki performansımız F.T Island’ındı.Sahneye çıkarken coolluğundan ödün vermeyen HongKi performans sırasında öyle coştu  öyle şebeklikler yaptı ki aynı enerjiyi biz de yakaladık.Severely, I Wish ve küçük bir korece pratiğinden sonra I Hope’u dinledik ve inanılmaz eğlendik.

                                                                          
 Burada  F.T Island ve özellikle HongKi aşığı yetişkin bir Purin'in performans sürecindeki hissettiklerinin GIF ile gösterimi

Sahnenin 4üncü konuğu Miss A idi ve sanırım ve gelen gruplar ve Ailee dışında  en az ilgili olduğum gruptu.Sadece tek bildiğim şarkıları Bad Girl Good Girl’e eşlik eedebildim. Tüm üyeler çok güzel ve sempatikti.Sahne önüne gelip fotoğraf çekmek isteyenler için poz vermeleri de çok tatlıydı. Bu arada kameramanın özellikle Suzy’yi çektiği gözümden kaçmadı, aşık mıdır nedir? Kolayca altından kalkılamayacak dans figürleriyle şarkı söyledikleri için seslerini bazen hiç duyamadım, yine de keyif aldım.


Sexy bitch Hyun Seung giriş kısmında çok ümit verdiği için Beast’i özellikle bekliyordum, sahiden de beklediğime değdi.Çok çok eğlendim, çok çok dans ettim.
(Not: Dans etmemin sebepleri No1: Gerçekten dans etmeden ful kapasite yaşayamazdım şarkıları.No2: Ailee fangirlü sağdan sağdan sıkıştırıyordu, anca popomla itebildim.)

Katze'nin  Beast, tüm üyeler, tüm performans özeti: ah~… 

Beast’ten sonra iki özel performans dinledik.Bunlar  G.O ve Suzy' nin  Dream High düeti çok eğlenceliydi.Sonrasında gelen  Doojoon , Ailee, Seungho, Hongki de mikimmildi.

Gösterinin son performansı ise belenildiği üzere Super Junior’a aitti.Kaç saattir aç susuz uykusuz durmamıza rağmen son ana kadar enerjimiz olmasının sebebiydiler.Türkçe konuştular, pankartlar açtılar.Ryeowook'un bu noktadaki tatlılığı çok şaşırtıcıydı.DongHae'de çok bir seksiydi.Fanlarla ilk etapta en çok teması onlarda gördüm.Mr.Simple’la başladılar, ikinci şarkıda podyuma geldiler. Fanlarla el ele tutuştular.DongHae bir fanın kamerasından self shotlar çekti.Ve kapanışı Sorry Sorry ile yaptılar. Açıkcası onlardan birkaç şarkı daha beklemiştim,bir Bonamana  ya da A-CHA duymak isterdim doğrusu.Yine de inanılmaz bir performanstı.


Selfshot olayına tanık olmak...

Etkinliğin bitişi herkesin sahnede toplanması ve Bounce To Me (Dinlemek için tık) şarkısı eşliğinde fanlara vedasını içeriyordu.Sanırım bileti VIP almadığımıza en çok üzüldüğümüz an o andı. Çünkü fanlarla en çok interaction veda sırasında gerçekleşti .Self shot fotolar videolar havada uçuştu. Konfeti yağmuru da atmosferi daha unutulmaz kıldı.

Ayrıca Hongki’nin konfeti ile oynayışının videosunu çektim burada ama elle çizsem görüntü kalitesi daha iyi olurmuş sanırım.Yine de bir tıka paylaşıyorum.

Etkinliğin bitiş  anonsu gerçekliğe uyanış çağrısı gibi bir şey oldu. Uzun süre salondan ayrılamadık, güvenlik görevlilerine fotoğraflarımızı çektirdik, en sonunda salondan çıkmasaydık bizi atarlardı herhalde. Çıktığımızda Ülker Sports Arena merdivenlerinde sucuya su gelmesini bekledik , ya da ne ile döneceğimize dair dialoglar geçti aramızda. Oturduğumuz yerin tam zıttı istikametten gelen fangirl çığlıkları bizi yine harekete geçirdi. Meğersem gruplar , Ailee ve staff  mekandan ayrılıyormuş.O anı da yaşadıktan sonra günü tamamlamış olduk.

Şimdi blog üçlüsü olarak en yakın zamanda Kore'yi ziyaret edebilmeyi ve bu tarz bir etkinliği bir de evinde izlemeyi düşünüyoruz.Bizim ve diğer herkesin dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder