3 Eylül 2013 Salı

Kore'den Roseroseshop alışverişi ^-^



Sonunda Kore'den beklediğim kargom geldiiii *-*

1 hafta, gümrüğe takılacak diye (Malum ülkemize en çok gerekli(!) olan kozmetik yasağı devam ediyor.) korkudan geceleri soğuk terler dökerek uyuyamadığım kolime bu sabah 10-12 arası kavuştum. Kapının yanında küçücük koliyi gördüğüm zaman ki rahatlamamı tahmin edemezsiniz. tabii hemen YEEEY! nidalarıyla koliye saldırdım. O kadar iyi paketlenmişti bıçak yeterli olmayınca makasla giriştim bu sefer.Ayrıca paketi açtığımda da küçük bir süprizle karşılaştım 5 tane en çok satan missha örneklerinden koymuşlar hediye olarak Sevindim açıkçası işte böyle küçük jestler önemli bence  \^-^/













Ağustosun 23'ünde siparişimi verdikten sonra satıcıya mesaj atarak gümrük korkumdan bahsettim.İçinde kozmetik olduğunu belirtmemelerini ve gift kısmını işaretlemelerini rica ettim.2 gün sonra satıcıdan merak etmemen gerektiğini zaten gift kısmını işaretleyerek 20 doların altında olduğunu belirttiklerine dair mesaj aldım. Müşteri hizmetleri olarak bu yönden benden tam puan aldılar gerçekten ^-^ Zaten bu mesajdan 3 saat sonra ürünlerimin kargoya verildiğini haber verip bir de tracking number verdiler.Böylece ürünüm nerede istediğim zaman kontrol edebildim. ( 1 hafta boyunca 2 saatte bir kontrol ettiğim doğrudur. -.- )

Aldığım ürünlere gelecek olursak;

[ETUDE HOUSE] Precious Mineral BB cream - NO.No2 Bright Fit SPF30 PA++

[SKIN FOOD] Salmon Dark Circle Concealer Cream NO:01

[ETUDE HOUSE] Secret Beam Powder Pact - NO.01 (LIGHT PEARL BEIGE)

[MISSHA] M BB Boomer Blemish Balm Primer - 40ml










Etude House BB Cream'in yapısı missha'nın perfect coverından birazcık daha sıvı. Ama renk olarak bana daha canlı gibi geldi. Missha'daki grilik Etude house'da yok. Kapatıcılık olarak aynı gibiler ikiside gayet iyi kapatıyor.Tabi ki tüm bb creamler gibi bunda da yüksek güneş koruması mevcut. Kokuya dikkat eden biri olarak Missha'nın kokusu çok daha güzel gelmişti bana Etude Houseda o kokuyu alamadım :( Henüz Missha'nın o çok övülen signature real complete'ini deneyemedim :'(. Ama duyduğum kadarıyla Etude Housenin bu bb cream'ı onunla eş değermiş ve ondan biraz daha ucuz. Ayrıca gramaj olarakta ondan 15 gram kadar daha fazla olması benim gözümde Etude Houseyi bir adım öne çıkardı açıkcası *-* Ben hayalet beyazı olduğum için en açık rengini aldım.Biraz koyu gibi geldi ama bi süre sonra ciltle bütünleşiyor zaten.Daha koyu seçenekleri de mevcut.Eğer gerçekten beyaz değilseniz en açık rengini almanızı tavsiye etmem *-*


'Etude house'


Missha BB Boomer ise ilk defa kullandığım bi ürün. İlk sürdüğümde direk kokusu dikkatimi çekti. Gerçekten çok hoş bir kokusu var.Gül gibi kokuyor ^-^. Yapı olarak sıvı,beyaz,simli bir yapısı var. ilk pompaya bastığımda küçücük bişey beklerken kutunun yarısı bileğime boşaldı -.-. O yüzden siz siz olun ilk basarken dikkat edin yarısı dökülmesin.Makyaja baz olarak kullanılan bu krem ışık altında ciddi anlamda parlıyor. Ama öyle abartı bir parlaklık değil yüze sürüldüğünde doğal bir ışıltı katacak gibi bir parlaklık.





BB Cream çok koyu gözüksede bi süre sonra tamamen cildin kendi rengini alıyor ^-^


                                 
Resme yaklaşırsanız küçük küçük simleri görebilirsiniz ^-^(Gün ışığında çekmeye çalıştım) Durdukça tenimle bütünleşmeye başladı.Pürüzsüz bir görüntü oluştu.


Skin Food Concealer , işte benim yeni kurtarıcım *-* Göz altlarımda birikmeyen,süper kapatan,terleyince akmayan ilk kapatıcım sanırım. Zaten bloglardan okuduğum kadarıyla herkesin favorisi olmuş durumda bu kapatıcı. Fiyat olarak da ciddi anlamda ucuz.6-7 dolar arası bişeydi sanırım.Kremsi bi yapıda.Gramaj olarak küçük gibi dursada çok azı yetiyor.Tek eksisi sanırım kokusu. Garip kokuyor, nasıl desem balık gibi ama sürdükten sonra o kokuyu almıyorsunuz kapatıcılığı için o kokuya katlanmaya değer ^-^









Etude House Pudra'nın kutusunu yememek için zor duruyorum. O nasıl bir şirinliktir :3 Ayrıca aynası olsun pufu olsun gayet kullanışlı. Gramaj olarak 16 gram az gibi ama kapatıcılık olarak hiç fena değil.Adından da anlayabileceğimiz gibi içinde minicik minicik simler var yüze sağlıklı bir ışıltı sağlıyor. Ama kuru ciltler kesinlikle yüzünü iyice nemlendirmeden kullanmamalı gerçekten pul pul kötü bir görüntüye yol açıyor.Ben o hataya düştüm siz düşmeyin T.T Koku olarak boomerla yarışır.Çiçek gibi kokuyor ^-^ 



Şuna bakar mısınız ne kadar tatlı :3








Özetlersek aldığım ürünler beklentilerimi karşıladı hayal kırıklığına uğramadım.Site ise şuana kadar alışveriş yaptığım en iyi siteydi diyebilirim. Gerek müşteri memnuniyeti gerek hız olarak beklentimin üstündeydi.9 günde ürünler elime geçti. 1-2 ay sonra tekrar bir alışveriş yapmayı planlıyorum bu sefer Laneige ürünlerini deneyeceğim.O zamana kadar hepinize gümrüksüz ve sorunsuz alışverişler ^-^/

Son olarak alışveriş yapmama yardımcı olan Elenda'ya sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum :3 Alışveriş öncesi yüzlerce sorumu bıkmadan sıkılmadan yanıtlayıp yol gösterdiği için. O olmasa kolay kolay cesaret edemezdim. ^-^/

PS: Aldığım ürünler kargoyla beraber 46 dolar tuttu.Sitede ürün ekledikçe kargo parası artıyor. Ayrıca unutmayın her ürünün gümrüğe takılma riski vardır. 5 dolarında 90 dolarında. o yüzden bu riski alarak alışveriş yapmanızı öneririm.

PS 2: 6 saat oldu kolumda deneyeli,hala pürüzsüz ve hafif parıldıyor. gerçekten kalıcı <3




4 yorum :

  1. çok güzel bir alışveriş olmuş. bende sipariş verdim ama satıcıya mesaj atmadım :( içime bir kurt düştü şimdi. inşallah bende kutuma bir an önce kavuşurum :)

    YanıtlaSil
  2. satıcı o konuda hassas siz yazmasanız bile gift kısmını işaretliyor diye biliyorum,umarım kargonuz kazasız belasız elinize ulaşmıştır ^-^

    YanıtlaSil
  3. Güzel alışveriş olmuş ben de hep sabırsızlıkla bekliyorum paketleri sırf deneme boy ürünler ve hediyeleri için :D

    Ben sıklıkla alışveriş yapıp , yaptığım alışverişin yorumlarını bloğuma koyuyorum istersen ziyaret edip kafana takılanları ayrınıtılı olarak sorabilirsin ^^

    meishenmeweishenme.blogspot.com

    YanıtlaSil