17 Eylül 2013 Salı

Moşi moşi tezuka-desss

Evvet en sonunda New Prince of Tennis'in mangasını çevirmeye başladım. Yıllardır 30-65 sayfa arasında mangalar editlediğim için bu kadar hızlı bir şekilde bölümlerin ilerlemesi bi garip geldi. Bunca yıl neden o kadar sayfalarla uğraştıysam.. Cahillik kötü şey. Her hafta şu kadar bölüm vericem diye bir şey demiyorum çünkü onların hepsi yalan dolan. Hızlı ilerler diye hissediyorum ama malum okullar başlıyo yurda yerleş hasret gider falan onlarla uğraş derken bi süre aksayabilir ama nolucak yani..


New Prince of Tennis'in ne olduğuna gelirsek Prince of Tennis'ten sonraki dönemi anlatıyo. (Deli açıklarım.) Mangaya başlarken en çok korktuğum şey ortaokulluları böyle çiziyolarsa liselileri oyaji çizmeleri falandı ama korktuğum başımıza gelmedi. Hani bakınca anlamazsınız kim liseli kim ortaokullu küçük çocuk. Zaten lise 3te okuyan çocukla ortaokul 2'deki tip aynı. Resmen bu olay yüzünden mangaya fantastik tagını koymamız lazım. Neyse, New Pot'ta U-17 seçmelerinde renkli karakterlerimize yeni yeni bir sürü tatlı karakter ekleniyo.

İlk 31 bölüm Mangasuyu tarafından çevrildiği için direkt 32'den başladım. 32-33-34'ü alttaki linkte bulabilirsiniz. Ben 4shared severim ama üyelik falan gerektirdiğinden sevmeyen arkadaşlarımdan dolayı alternatif bir link daha yükledim. 34 ve 35 de hazır ama öteki bilgisayarımda kaldı onları da en kısa zamanda yükleyeceğim. İyi okumalar ^^ (okuyan olmadı.)


1 yorum :

  1. Fanları için çok iyi bir seçenek olmuş. Eminim, bir çok takip edeni çıkacaktır, sadece biraz daha fazla tanıtım.

    Kolaylıklar dilerim, başarılar.

    YanıtlaSil