19 Ekim 2013 Cumartesi

My Heart is Beating 3-4 : Bir gece ansızın güncel verebiliriz.

by paranormalkaşık
3 New Prince of  Tennis chapterından sonra  My Heart is Beating ile devam edelim dedik Kaşık'la, bayram tatilinden yararlanarak ortaya 2 bölüm birden  koyduk. Belki çoktan görülmüştür, Batoto'ya dün gece yüklendi bölümler,  buna rağmen anca bu postu hazırlayabiliyorum.

Özellikle belirtmek istedim, şu dört bölümden en çok 3'üncüsünü çevirirken eğlendim. Hatta deniz otobüsünde son kontrollerimi yapıyordum, kendi kendime güldüm, yanımda oturanları tedirgin ettim. Şimdi bir süre farklı bir yazı üzerine yoğunlaşmayı planlıyorum, çeviriyi ihmal etmem; ama sadece Hishimochi Çeviri'ye ait bir blog olmadığımızı belirtmek istedim :D

Başka postlarda görüşmek üzere, keyifli okumalar~

-03-

-04-

2 yorum :

  1. İlk iki bölümünü geçenler de okudum çok güzeldi kaç gündür siteye devamlı giriyorum yeni bölümler gelecek diye. ^_^ Teşekkürler, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Seri git gide daha keyifli hale geliyor. ><

    Elinize sağlık. :muah:

    Bu arada, şu batoto linkini de eklemeyi unutmadın derim. >.>''

    YanıtlaSil