31 Ekim 2013 Perşembe

Yves Rocher Banyo Seti Alışverişi ^-^

Ohhayooo,

Uzun bir aradan sonra yine Purin kimliğime bürünüp size daha çok yeni,bugün, yaptığım Yves Rocher alışverişini anlatmak istiyorum

Genellikle on-line alışveriş yapan biriyimdir. Kitap olsun,ayakkabı olsun makyaj malzemesi olsun netten araştırıp öyle alırım. Ama söz konusu koku ve türevleri olunca el mahkum 2-3 mağaza dolaştım.Aslında dolaşmıcaktım aklıma alacaklarımı koymuştum ancak Yves Rocherin ilginç (!) kredi kartı ile alışveriş sistemi sayesinde 3-4 kere azimle denememe rağmen ürünleri alamayınca -bilemiyorum belkide sorun benim kredi kartlarımdadır- bir Cevahiri bari geziyim dedim.

İnternetten alışveriş yapamayınca bari diğer optionsları deneyeyim dedim ve ilk durağım The Body Shop oldu. Japanese Cherry Blossom adı verilen serisi cidden baya hoş kokuyor ama aşırı bir kalıcılığı yok belkide sadece EDT'sini sıktığım içindir. Jasminli olan seriyi fena bulmadım koku uçtukça daha da güzelleşti. Ancak arkadaşım tam bir 'teenage' kokusu olduğunu söylediği için onu elemek zorunda kaldım.Ama kalıcılık olarak cherry blossomdan daha kalıcı.Ayrıca oradaki kokulardan bir tanesi ciddi kalıcı ve güzeldi ama maalesef adını hatırlayamıyorum yeşil görünümlü bir parfümdü isterseniz gidip deneyebilirsiniz fresh bir koku sevenler için gayet uygun ^-^. Fiyatlara gelirsek ben biraz pahalı bulmuştum. Duş jelleri 20-25 TL vücut losyonları 30 TL nin üzerinde idi.Parfüm olarak 60 tl üzeri bir fiyat söylediler mecburen başka mağazaları dolaşmak üzere oradan ayrıldım.





Yves Rocherin Cevahirde olmadığını öğrenince dünyam başıma yıkıldı.Tam hayal kırıklığı içerisinde metroya yürürken birden güzel bir koku beni sağ tarafa yöneltti. Kafamı çevirmemle Lush'ı farketmem bir oldu. Koşar adımlarla içeri dalıp kalan son umut kırıntılarımla DUŞ JELİİİ diye bağırınca satıcı bayan bir şaşırdı tabi. Şekerli koku istemediğimi söylediğimde ise bana koklattığı ballı vanilyalı kokuyu açıkcası ağır buldum.Benim aradığım daha çiçeksi hafif bir kokuydu. Naneli kokuyu da pek beğenmeyince ilgimi kaybettim fiyatları sordum ama o ilgisizlikle unuttum. Sanırım en küçük boyu 15-20 lira arası birşeydi ama cidden sallıyorda olabilirim yanlışsa şimdiden özür dilerim :/

Bu olaylar bizi bugüne getiriyor sevgili okurlar. Bu öğlen pilates yeri araştırmak üzere İstiklalde yürürken arkadaşımın 'aa bak Yves Rocher. sen burayı aramıyor muydun ?' demek amacıyla arkasını döndüğünde ben çoktan mağazanın içine dalmış bulunuyordum.Öncellikle müşteri-satıcı ilişkisi gerçekten iyi.Satıcıların hepsi sıcak ve kibardı. Hani öyle mağazaya adım atar atmaz sülük gibi yapışan satıcılardan değildi ben yardım istediğimde bizi ilk karşılayan beyefendi geldi. Sitede gördüğüm ürünü anlattım başka seçeneklere de bakmak istediğimi söyledim.Vanilyalı ve Hindistan cevizlinin kışın çok popüler olduğunu söyledi. Açıkçası benim aklımda hep vanilyalı olduğu için Hindistan cevizliye bakmadım,biraz ağır buluyorum,ancak Böğürtlenlisini deneyebileceğimi söyledim. İlk sıktığında aşırı tatlı bir koku gibi geliyor ama uçtukça pasta gibi kokuyorsunuz :3 ama uçuculuğu çok fazla 30 dakika sonra kolumda pek bir şey kalmamıştı.Neyse fazla düşünmeden vanilyalı seti alıp kasaya geçtik.Satıcı Yves Rocher kartımın olup olmadığını sordu.İlk alışverişim olduğu için olmadığını söyledim hemen bir tane ücretsiz kart çıkarttı ve faydalarından bahsetti. Eğer 2 ay içinde tekrar bir alışveriş yaparsam göz makyajı temizleyicisi hediye edeceklerini,doğum günümde ise 2 al 1 öde kampanyası olacağını söyledi. Anlayacağınız kartın faydaları saymakla bitmiyor :3



Ürünler böyle birşey gramaj olarak yeterince büyük
Pompalar ayrı olarak satılıyor tanesi 1.5 lira. Kullanırken kolaylık ve tasarruf sağlıyor imiş.
Duş jeli ve vücut losyonu 400'er mililitre EDT ise 100 mililitre.
Tek başına EDT'den gün boyu kalıcılık beklemeyin. Ama diğer ürünlerle beraber kullanıldığında kalıcılığı güzel

Son olarak sitenin linkini'de veriyim belki incelemek isteyenler olur diyerek yazıyı bitiriyim ^-^

Bir sonraki alışverişte görüşmek üzere hoşçakalıııın *-*/




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder